هوشمند الکترونیک

بایگانی
نویسندگان

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

یکی از مهم ترین مشکلاتی که برای کاربران کامپیوتر به وجود می آید آسیب به ستون فقرات و به خصوص آسیب های گردنی است . که مهم ترین دلیل آن نشستن های طولانی مدت . با زاویه نامناسب پشت میز کامپیوتر است .
اکثر کاربران دوست دارند هنگام کار با کامپیوتر برای نگاه کردن به مانیتور مقداری به پایین نگاه کنند . خم کردن گردن فشار زیادی بر مهره های گردن و ستون فقرات وارد می کند . هرچه این زاویه بیشتر باشد فشار بیشتری به گردن و ستون فقرات وارد می شود . بهترین راه این است که ماتیتور را بالاتر قرار داده تا روبروی صورت قرارگیرد .

شرکت فنی مهندسی هوشمند الکترونیک برای حل این مشکل اقدام به ساخت یک پایه مانیتور با عنوان پایه مانیتور ساتین نموده است که بسیار کاربردی بودی و همه احتیاجات کاربر کامپیوترمانند usb hub  ، شارژر ، اسپیکر و امپلی فایر را در خود جای داده است .



محصول دیده شده در پوستر زیر ورژن یک محصول است که در آن یک اسپیکر کامپیوتر نیز قرار دارد .



در ورژن 2 دستگاه ، در روبروی آن یک پانل قرار گرفته که قابلیت اتصال فلش را دارد . همچنین با یک کابل aux می توانیم خروجی آن را به intercom وصل کنیم که برای این کار یک کابل مخصوص کنار دستگاه قرار گرفته . این دستگاه مناسب و مختص دستگاه های ام ار ای و سی تی است .


ورژن سوم که به سفارش برخی از کارفرما ها ساخته شده بدون اسپیکر است . زیرا برخی کارفرما ها دوست ندارند کارمندانشان اسپیکر داشته باشند


برای سفارش محصول می توانید با شماره تلفن 09918577714 آقای مهندس رجبی تماس بگیرید


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ آذر ۹۷ ، ۰۹:۲۰
رجبی 09918577714


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ آذر ۹۷ ، ۰۹:۱۰
رجبی 09918577714