هوشمند الکترونیک

بایگانی
نویسندگان

معرفی پایه مانیتور و ضرورت استفاده از آن

پنجشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۷، ۰۹:۲۰ ق.ظ

یکی از مهم ترین مشکلاتی که برای کاربران کامپیوتر به وجود می آید آسیب به ستون فقرات و به خصوص آسیب های گردنی است . که مهم ترین دلیل آن نشستن های طولانی مدت . با زاویه نامناسب پشت میز کامپیوتر است .
اکثر کاربران دوست دارند هنگام کار با کامپیوتر برای نگاه کردن به مانیتور مقداری به پایین نگاه کنند . خم کردن گردن فشار زیادی بر مهره های گردن و ستون فقرات وارد می کند . هرچه این زاویه بیشتر باشد فشار بیشتری به گردن و ستون فقرات وارد می شود . بهترین راه این است که ماتیتور را بالاتر قرار داده تا روبروی صورت قرارگیرد .

شرکت فنی مهندسی هوشمند الکترونیک برای حل این مشکل اقدام به ساخت یک پایه مانیتور با عنوان پایه مانیتور ساتین نموده است که بسیار کاربردی بودی و همه احتیاجات کاربر کامپیوترمانند usb hub  ، شارژر ، اسپیکر و امپلی فایر را در خود جای داده است .



محصول دیده شده در پوستر زیر ورژن یک محصول است که در آن یک اسپیکر کامپیوتر نیز قرار دارد .



در ورژن 2 دستگاه ، در روبروی آن یک پانل قرار گرفته که قابلیت اتصال فلش را دارد . همچنین با یک کابل aux می توانیم خروجی آن را به intercom وصل کنیم که برای این کار یک کابل مخصوص کنار دستگاه قرار گرفته . این دستگاه مناسب و مختص دستگاه های ام ار ای و سی تی است .


ورژن سوم که به سفارش برخی از کارفرما ها ساخته شده بدون اسپیکر است . زیرا برخی کارفرما ها دوست ندارند کارمندانشان اسپیکر داشته باشند


برای سفارش محصول می توانید با شماره تلفن 09918577714 آقای مهندس رجبی تماس بگیرید


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۰۸
رجبی 09918577714

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی