هوشمند الکترونیک

بایگانی
نویسندگان

نصب دوربین مدار بسته

شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۱۸ ق.ظ

وجود یک سیستم امنیتی در ساختمان های آموزشی امری حیاتی و مهم محسوب می شود.نصب دوربین مداربسته در مدارس یکی از راهکارهای کاربردی و در دسترس برای ارتقای سطح امنیتی فضاهای آموزشی است.

در سال های اخیر مراحل قانونی نصب دوربین مداربسته در مدارس و فضاهای آموزشی در دولت مطرح شده است. مسولان مربوطه امکان نصب قانونی دوربین مداربسته  در مدارس را صادر کرده اند. به گفته خبرگزاری های معتبر، مدارسی که نیروی انسانی کافی ندارند برای حفاظت از اموال خود می‌ توانند از دوربین مدار بسته در کارگاه مدرسه، راهروها و حیاط استفاده کنند اما استفاده از دوربین در داخل کلاس درس غیرقانونی است و می‌ توان با مدارس متخلفی که این کار را انجام می‌ دهند برخورد کرد. علت ممنوع بودن نصب دوربین مدار بسته در داخل کلاس ها، اطمینان داشتن به کارکنان آموزش و پرورش و درس خواندن دانش آموزان در فضایی بدون استرس و بدور از کنترل خارجی بیان شده است.

مزایای نصب دوربین مدار بسته در مدارس

1)شناسایی و کاهش جرایم

۲) جلوگیری از خرابکاری

۳) محافطت از وسایل نقلیه معلمان

۴) جلوگیری از ورود افراد متفرقه به مدرسه

۵) بررسی راهروهای پر رفت و آمد

۶) کمک رسانی در شرایط اضطراری

۷) کنترل ورود و خروج دانش آموزان

۸) نظارت بر قسمت ورودی سرویس های بهداشتی

۹) اطمینان والدین از امنیت فرزندانشان

دوربین های شرکت هوشمند الکترونیک ، از نوع دوربین های داهوآ dahua هستند که از مرغوب ترین دوربین های موجود می باشد و انواع مختلف آن با توجه به مکان مورد نظر و سفارش مشتری ، نصب می شوند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۹
رجبی 09918577714

نظرات  (۱)

ممنون از معرفی شما 
برای خرید قطعات الکترونیک در خدمت شما هستیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی